lunes, 21 de septiembre de 2009

A les portes de la incertesa

Tota sola a la una de la matinada!Que faig jo en aquest lloc? Eixa pregunta no deixava de donar voltes dins del meu cap. La raó? La mateixa de sempre, de nou havie tornat a fer algo del qual m'arrepentiria durant una llarga temporada. Com era que havie tornat a caure dins de les seues xarxes, o millor dit les del alcohol? No ere prou el fet de fastidiar-la una vegada? Ja savia jo com era, li agraden totes les dones. No se encara el perquè de que hi haja anat aquesta nit a la seua trobada, quan ja tots m'havien avisat del que ocorreria, pero no! creia que ho tenia tot controlat, inclús vaig arrivar a creu-li quan em va dir que em volia. Mai sabré com ho fa, però, com diu Serrat només hi eren paraules de amor, que dites per ell hi eren mentides i més mentides.


Tal volta, demà, quan ens tornem a vore s'acorde d'alló ocorregut aquesta nit, cosa que no crec i altra vegada tant ell com jo ens arrepentirem del que ha ocorregut.

Així altra vegada, tota sola a la una de la matinada, suposo que no serà difícil trobar algún bon amic per a parlar i deixar la meua incertesa per a altra vegada, ja que com bé em va dir algú que conec: Val la pena estar així per una persona que a soles et fa mal?


De nou alguna cosa escrita que volia compartir, encara que aquesta treta de partir d'un treball de valencia.

Altra vegada i com sempre una suïcida sense motius per a ser-lo, ja que sempre troba a algún amic per a poder parlar quan fa falta.

3 comentarios:

  1. Hi ha una cosa que diferencia als poetes, valga la paraula com a sinònim d'escriptor, més que no la simple distinció entre poetes realistes i de ficció, i es allò que diferencia als poetes que escriuen sobre la seua propia vida i els seus sentiments, i els que s'ho inventen. A falta de alguna cosa que contar, jo em veig reduït als segons, però em pareix una mica cruel dir que valdria la pena que em passaren més coses com aquesta per a poder escriure-hi sobre elles.Això es un treball de valencià? collons, quin nivel. Encara que, si invertires més temps a tindre cura de la gramàtica i l'ortografia, el conjunt dels teus textos seria molt més agradables per a la vista.

    L'ultima frase m'ha deixat pensant. I crec que qui t'ho ha dit, o mai no ha estat enamorat, o buscava les paraules justes per a consolar-te, o bé, estaba mig borratxo.
    Ens llegim.

    ResponderEliminar
  2. Pareix mentida pero aço es en la gramatica y ortografia mes o menys cuidad, si hageres vist altres textos no es que et farie mal sino que t'intentaries suïcidarte

    ResponderEliminar