lunes, 21 de septiembre de 2009

A les portes de la incertesa

Tota sola a la una de la matinada!Que faig jo en aquest lloc? Eixa pregunta no deixava de donar voltes dins del meu cap. La raó? La mateixa de sempre, de nou havie tornat a fer algo del qual m'arrepentiria durant una llarga temporada. Com era que havie tornat a caure dins de les seues xarxes, o millor dit les del alcohol? No ere prou el fet de fastidiar-la una vegada? Ja savia jo com era, li agraden totes les dones. No se encara el perquè de que hi haja anat aquesta nit a la seua trobada, quan ja tots m'havien avisat del que ocorreria, pero no! creia que ho tenia tot controlat, inclús vaig arrivar a creu-li quan em va dir que em volia. Mai sabré com ho fa, però, com diu Serrat només hi eren paraules de amor, que dites per ell hi eren mentides i més mentides.


Tal volta, demà, quan ens tornem a vore s'acorde d'alló ocorregut aquesta nit, cosa que no crec i altra vegada tant ell com jo ens arrepentirem del que ha ocorregut.

Així altra vegada, tota sola a la una de la matinada, suposo que no serà difícil trobar algún bon amic per a parlar i deixar la meua incertesa per a altra vegada, ja que com bé em va dir algú que conec: Val la pena estar així per una persona que a soles et fa mal?


De nou alguna cosa escrita que volia compartir, encara que aquesta treta de partir d'un treball de valencia.

Altra vegada i com sempre una suïcida sense motius per a ser-lo, ja que sempre troba a algún amic per a poder parlar quan fa falta.

sábado, 5 de septiembre de 2009

En esta delgada linea

De nuevo aquí, no se por que pero con ganas de escribir. Quizás lo que escriba sea considerado por mi principal crítico salido del ano de cualquier animal pero no se, es lo que dice mi cabeza ahora mismo y ella es la que manda.

Parando de nuevo el tiempo y sin dejar atrás mis propias rayadas de la edad, ya que aunque cierre los ojos lo más fuerte que pueda, se que no se pueden borrar. Llegando a la conclusión de que nunca se tiene que negar una segunda oportunidad ya que es esto lo que nunca desearíamos que nos negaran a nosotros.
Aquí en esta delgada linea del presente, mientras en mi ordenador le da por poner canciones de Sabina.Miro al frente, a lo que vendrá, como muchos antes que yo ya han hecho,queriendo averiguar que es lo que nos deparará. Ya que una nueva aventura en nuestro camino que es la vida se nos presenta a menos de dos semanas, así que aquí pensando si será esta la decisión correcta y convenciendome de que es así y sabiendo que quizás me este cargando más de lo que pueda llegar a soportar, o el que los problemas que son ahora puedan engrandar se. La verdad es que esta situación del miedo a lo que vendrá, no tengo otra cosa que hacer que afrontar aquellas decisiones tomadas y afrontarlas de la mejor manera que se pueda hacer es aquello mejor que se pueda hacer.

Quizás no sea la mejor entrada que he hecho pero no me pidáis mucho más ya que aun estoy con el maldito resfriado y la mucosidad no me deja pensar con claridad.
La acabo de escuchar y me acabo de enamorar de esta canción, si no la ponia no me quedaba agusto.


Se despide una suicida sin motivos para ser lo, caminante no hay camino, se hace camino al andar.